» مقالات تجارت الکترونیک » مقالات هایبرد » تصمیمات کلیدی طراحی سایت

تصمیمات کلیدی طراحی سایت

تصمیمات کلیدی طراحی سایت

6926  تعداد بازدید  |  یکشنبه 28 دی ماه 1393

ر این قسمت کار سختی که شما در بخش اول انجام دادید به کار می آید . داشتن توضیحات واضح از مشتریان هدف در بسیاری از تصمیمات شما هنگامی که کار خاصی از طراحی سایت جدید کسب و کارتان را اغاز میکنید به شما کمک خواهد کرد.





تصمیمات  کلیدی  طراحی

 

در این قسمت  کار سختی که شما در بخش اول انجام دادید به کار می آید . داشتن توضیحات واضح از مشتریان هدف در بسیاری از تصمیمات شما هنگامی که کار خاصی از طراحی سایت جدید کسب و کارتان را اغاز میکنید  به شما کمک خواهد کرد. آیا هر کس اساسا چیزهای مشابهی از وب سایت می خواهد ؟ خب – بله و نه

هر بازدیدکننده ای به سرعت می خواهد بداند سایت شما دررابطه با  چه مواردی است ، چه چیزهای با ارزشی برای  آنها ارائه میدهید

یک سیستم خوب طراحی شده میان صفحات گذر میکند  استفاده از فلش در گرافیک باعث کند شدن بارگذاری سایت میشود.همیشه به خاطر به مشتریان و نیازهایشان است. اگر شما تبلیغات و تصاویر گرافیکی همانند نوار وگاس را در سایت قرار نداده اید نباید انتظار عکس العمل متفاوت از بازدیدکنندگانتان را داشته باشید.

شاید مشتریان هدف شما  نیازهای خاصی داشته باشند که باید در طراحی های وب سایت شما گنجانده شده باشد.در این مرحله چنان فرض می شود که شما هم اکنون طرح نرم افزار را انتخاب کرده یا در حال نگاه کردن به آن هستید . ما تفاوت مهم طرح وب سایت شما را برجسته می کنیم . ما به تنهایی قادر به انجام این موضوع پیچیده در انیجا نیستیم . بنابراین ما منابع ابزار مناسب برای درست کردن آن در انتهای این مرحله را در اختیار داریم .


اصول طراحی کلی

موضوعی که قبلا تاکید کرده ایم مجددا میگوییم : طراحی وب سایت ساده تر بهتر است.

البته شما به عکس ها وسایر تصاویرگرافیکی برای توضیح دادن موضوعات شرکت خود به بهترین صورت ممکن  نیاز دارید و بدون موضوعات جالب توجه ، هر صفحه وب بی ارزش می باشد.

اما فقط چیزهایی که برای ارتقاء پیام اصلی بدان نیاز دارید را استفاده نمایید و آنها را بسیار واضح و سریع به صورت کاملا جذاب بیان نمایید . هرگز مشتریان خود را برای بدست آوردن اطلاعاتی که نیاز دارند به زحمت نیندازید .

هنگامی که شما برای طراحی سایت تلاش می کنید به قوانین طراحی زیر توجه فرمایید

تمیزی را حفظ نمایید

صفحه سفید خالی در صفحه وب شما به تنهایی یک طراحی محسوب می شود . چیز های مورد نیاز و کافی را برای جلوگیری از در هم و برهم شدن استفاده نمایید . موارد مشابه را  برای به کار بردن پشت صفحه تیره اعمال نمایید.

تاریکی

هرگز از نوشته های تاریک در زمینه تاریک استفاده نکنید یا به همین صورت نوشته های روشن را در زمینه سفید استفاده نکنید – سیاه در سفید مناسب است .

بلوک های خاکستری

 برای اینکه شما آن را ساده گرفته اید ، متن خود را تا جای ممکن دقیق و قابل فهم بنویسید – لغات را طولانی نکنید . که زمان مشتریان را تلف کنند و از پاراگرافهای طولانی اجتناب کنید . چیزهایی که چشم در لحظه اول می بیند مهم جلوه میکند  تماما باعث می شود که بازدیدکننده از سایت شما بیرون برود که چالش بزرگی است .

رنگها را با دقت انتخاب کنید

شما نباید شلوار با پارچه قرمز را با بلوز با نوار پرتقالی بپوشید و باید رنگهایی را برای وب سایتتان استفاده نمایید که با یکدیگر هارمونی داشته باشند –آیتم  هایی برای راهنمایی وکمک وجود دارد (صفحه 25 را بازدید نمایید)

مدل های موفق را استفاده نمایید

در چیزهایی که شما در وب سایتهای مختلف دوست دارید یا از آن متنفر هستید شاید با سایر بازدیدکنندگان مشابه باشید از مواردی که خوب جواب می دهد یا شما دوست ندارید از آن تقلید کنید نوشته بردارید . حتی بهتر آنکه صفحات را در فایل طراحی خودتان ضبط کنید که بسیار آسان می باشد

با جهت یاب هر کجا در صفحه وب که شما انتخاب کرده اید دکمه آلت  را پایین نگه داشته و دکمه پرینت اسکرین را فشار دهید

اتفاقی نیفتاد ؟ نگران نباشید ،شما فقط آن را نتوانستید ببینید

حالا یک صفحه خالی در واژه پرداز یا مایکروسافت خود باز کنید سپس هر کجای آن راست کلیک کرده و گزینه پیست را انتخاب کنید . دقیقا کپی صفحه وب که شما انتخاب کرده بودید ، ظاهر خواهد شد .

  

ویرایش تصاویر 

قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت :

بهینه سازی 

ابزار طراحی 

پروتکل انتقال فایل